Életmód, edzés, motiváció

Milyen eszközöket kíván meg az edzés?

Első és legfontosabb: A saját tested! A saját testsúlyos edzés egyik nagy előnye, hogy nem feltétlenül kell hozzá eszköz. Fekvőtámasz, guggolás, ugrások, stb. gimnasztikai gyakorlatok. Bárhol, bármikor, bárki!

Ha kicsit komolyabban szeretnéd venni az edzést és maximalizálni szeretnéd a teljesítményed, akkor itt van pár eszköz, amit ajánlott beszerezned.

1.Húzódzkodó rúd

Na nézzük. Sokan azzal a kifogással jönnek, hogy nincs hol húzódzkodniuk. A jó hír, hogy most már egyre több kondipark van országszerte, ahol tudsz húzódzkodni is. De mivel ez egy otthoni edzéssel foglalkozó honlap, ez most nem opció. Legegyszerűbb, ha veszel egy ajtófélfába szerelhető húzódzkodó rudat. Ez kb. 4000 forint és bőven megfelel a célnak.

Húzódzkodó-rúd

Ha valamiért nem tudod megoldani, akkor légy kreatív. Nézd meg a pincébe, hogy van e olyan cső, mi elbír. Nálunk a társasház pincéjében pl. van egy jó vastag cső, ahol tudok húzódzkodni. És az extra vastagság miatt még az alkarom is jobban erősödik. 🙂

Vagy menj ki az udvarba, vagy egy parkba, keress egy fát és húzódzkodj valamelyik ágán. Az edzés is fejleszti a kreativitásod.

edzés

2. Fekvőtámasz keret

fitness-equipment-push-up-stands

Ez abszolút elhanyagolható, de ha már nagyon profi vagy a fekvőtámaszban, akkor ezzel keményebbé tehető az edzés. Jobban megnyúlnak a mellizmok, emiatt több izomrost vesz részt a munkában. Egy kis nehezítésnek sem utolsó, ha már a sima fekvőtámasz túl egyszerű számodra.

3.Haskerék

ab_wheel

A legjobb törzs ( nem csak has ) erősítő eszköz. Kell hozzá egy alap erőszint, de ha az alap gyakorlatokat (fekvőtámasz, guggolás, húzódzkodás) csinálod már egy ideje, akkor ezzel sem lesz gond.

Egyébként ez a gyakorlat nagyon kemény! A test szinte összes izomzata bekapcsolódik a munkába. Érdemes bevenni a palettába.

Látod? Az eszközhiány már nem lehet kifogás, hogy elkezd az edzést. Találj ki jobbat. 🙂