Életmód, edzés, motiváció

Otthoni edzés

Izomtömeget szeretnél növelni, de nem akarsz drága termekbe menni? Érdekel a saját testsúlyos edzés művészete? Funkcionális erőt szeretnél növelni? Konditerembe szeretnél járni, de előtte alapozni szeretnél? Egészségesebb és fittebb szeretnél lenni? Az otthoni edzés tud ezekben segíteni Neked. Nézzük, mik a lehetőségeid.

264_create-an-effective-home-workout-program_flash

Otthoni edzés? Na ne viccelj….

Halljuk a konditerembe járóktól származó bölcsességet. Sokan azt gondolják, hogy az izomzatot csak drága, csilli villi gépekkel lehet növelni és komolytalannak vélik az otthoni edzést. Ha profi testépítő szeretnél lenni, valószínűleg elkerülhetetlen lesz az edzőterem, de a szteroidok használata is… Ha egy funkcionális, erős, esztétikus izomzatot szeretnél, akkor az otthoni edzés igenis működik. Feltéve, ha jól csináljuk.

Az otthoni edzés előnyei:

  • Nem kell senkihez alkalmazkodni
  • Nem kell büdös, levegőtlen termekben edzened
  • Nem kell eszközökre várakozni
  • Nem kell a mások által szeretett zenéket eltűrnöd
  • Nem kell hallgatnod a “gyúrósok” okoskodását
  • Nincs szükség eszközökre

Sorolhatnám még. Lényeg, hogy az otthoni edzés igeni hatásos és élvezetes.

A gyakorlatok izomcsoportonként:

Mell, váll tricepsz: Fekvőtámasz, Kézállásból nyomás

Hát, bicepsz: Húzódzkodás, Invertált evezés

Láb: Guggolás, Kitörés, Vádliemelés

Törzs: Haskerék, Lábemelés

Ezeken kívül még számtalan gyakorlat létezik. Ezeket szépen lassan át fogjuk venni.

Lényeg, hogy az otthoni edzés egy hatékony és eredményes módja a testedzésnek.